Skip to content Skip to footer
Huisarts Bongers

Klachtenformulier


Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Per 1 april 2018 zijn wij aangesloten bij een klachten (KHH) en een geschillencommissie (SKGE). Dit hoort bij de introductie van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) sinds dit jaar.

Bespreek uw onvrede of klacht met uw huisarts.
Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt en hiervoor een afspraak maakt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw klacht kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

 

Wat is een klacht?
Een klacht kan een uiting van ongenoegen zijn over een gedraging, waaronder mede begrepen het handelen of nalaten, jegens een patiënt in het kader van de zorgverlening door de huisarts. Of het heeft betrekking op de organisatorische aspecten daarvan.

De klacht kan daarnaast betrekking hebben op de waarnemer of personen die werkzaam zijn voor de huisarts, zoals de assistente of de praktijkondersteuner.

Reactie op uw klacht
Binnen 1 werkdag heeft krijgt u een bevestiging van uw klacht, een schriftelijke reactie kunt u binnen 6 weken verwachten. 

Contact

Huisartsenpraktijk Bongers
Hofcampweg 65
2241 KE Wassenaar
Fax: 070-5141273

Openingstijden:
ma t/m vrij 8:00 – 17:00
Dinsdagmiddag gesloten

Copyright by huisartsbongers.nl 2023 © 2024. All Rights Reserved.